Navigatie

Retourneren, garantie & klachten

 

     

Woonleefslaap.nl wil graag dat klanten tevreden zijn over hun aankopen. In het geval u artikelen zou willen retourneren, of de aankoop wilt herroepen, willen wij dit zo goed mogelijk voor u laten verlopen. Bij het retourneren van uw artikelen vragen wij u het retourformulier te gebruiken voor een goede verwerking van uw restitutie.

Retourneren
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Wij stellen een opgave van de reden wel op prijs. Met uw reactie kunnen wij onze service verbeteren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de woonleefslaap.nl webwinkel zijn voor uw eigen rekening.


Indicatie verzendkosten via PostNL 0-10kg € 6,95 10-30kg € 13,25. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en originele verpakking aan ons geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@woonleefslaap.nl. Wij zullen vervolgens het u toekomende bedrag binnen 3 dagen na ontvangst van uw retour terugstorten mits het product in goede orde retour ontvangen is. Beschadigingen worden in mindering gebracht op het te restitueren bedrag.


Uitgezonderd van retourneren

  • Verzegelde producten kunnen niet worden geretourneerd wanneer de verzegeling verbroken is.
  • Producten die speciaal voor u op maat gemaakt en geleverd zijn.
  • Producten die duidelijk persoonlijk van aard zijn en uit hygiënisch oogpunt niet voor retourzending in aanmerking komen.
  • Producten die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden.
  • Producten die snel kunnen bederven of verouderen.

Garantie
Voor alle producten geldt de normale fabrieksgarantie, heeft u een probleem met een product neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.
Onopgeloste klachten kunt u melden via de Europese online klachtengeschillenbeslechting via deze link:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=NL

Klachten
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@woonleefslaap.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie. 

Bedrijfsgegevens
Intercept Woonleefslaap.nl
Badhuiskade 14
2586 EN Den Haag
info@woonleefslaap.nl
070-3062389
KvK 27283453
Btw nummer NL.094010961B01

 

 

 

 

  • logo-1
  • logo-midden
  • logo rechts

Gastenboek

  • 09-03-2017 - De spray met acarex test besteld. Schrok wel van...  lees meer
  • 01-03-2017 - Leuk cadeau voor mijn baas gekocht.
    Deed precies aan mijn verwachting.

    -goede...  lees meer
  • 15-11-2016 - Een orthoflex nek steun kussen besteld. Ik sliep al lange...  lees meer
Plaats een bericht

Verzenden en betalen

 AfterPay

Aanbieding

Keurmerk

webwinkelkeur

 

© 2015 - 2018 Woonleefslaap.nl producten voor een gezonde nachtrust en meer | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel