Navigatie

Veel gestelde vragen

Bestellen     


• Hoe plaats ik een bestelling?
Kan ik mijn bestelling af laten leveren op een ander adres?
Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?
Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?
Kan ik een product bestellen dat niet (meer) op jullie website staat?

 

Betalen       


• Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?
Wordt de bestelling bij iedere betaalmogelijkheid even snel geleverd?
Hoe werkt betalen middels overschrijving?

 

Bezorgen      


Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?
Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?
Hoe zie ik of een product op voorraad is?
Wat gebeurt er wanneer ik meerdere producten bestel met verschillende levertijden?
Wie levert mijn bestelling?
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?
Kan ik een bezorgafspraak maken?

 

Retourneren      


Kan ik mijn bestelling retourneren?
Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?
Mag ik mijn bestelling ten allen tijde retour sturen?
Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?
Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?

 

Bestellen     bestellen bij woonleefslaap 


1
Hoe plaats ik een bestelling?
Plaats het product van uw keuze in de winkelwagen door op de "bestellen of voeg toe aan winkelwagen button" te klikken. Klik vervolgens op "verder winkelen" of op "ga naar je winkelwagen" om te gaan betalen. Vul uw gegevens in en doorloop de stappen. Pas als u op de knop "Bestelling bevestigen" drukt is uw bestelling definitief.

2
Kan ik mijn bestelling af laten leveren op een ander adres? (cadeau tip)
Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces kunt u tijdens het invoeren van uw persoonlijke gegevens een ander afleveradres aan ons doorgeven. De factuur zal naar het opgegeven e-mailadres worden gestuurd. De levering zal een pakbon bevatten waarop geen prijs staat.

3
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Ja, dit is mogelijk, neem wel van tevoren contact met ons op, zodat wij de bestelling voor u kunnen klaarzetten.

4
Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?
Ja, direct nadat u de bestelling heeft afgerond, ontvangt u een bestelbevestiging per e-mail, controleer deze s.v.p. goed, neem bij onjuistheden direct contact met ons op.

5
Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?
Dit is mogelijk, tot het moment dat uw bestelling nog niet in behandeling is genomen en/of aan PostNL is overgedragen. Wilt u iets wijzigen of annuleren, neem dan direct contact met de klantenservice op.

6
Kan ik een product bestellen dat niet (meer) op jullie website staat?
In een aantal gevallen is dat mogelijk, van verschillende leveranciers hebben wij niet alle producten op onze site staan. Ook het aanbod kan wisselen, neem bij twijfel contact met de klantenservice op.

 

Betalen      


1
Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?
U kunt betalen via iDeal, PayPal, overschrijving en betaling bij afhalen.
- iDeal: Veilig betalen via internetbankieren via uw eigen bank.
- PayPal: Veilig betalen met uw PayPal account.
- Overschrijving: U ontvangt een bevestigings email met aanwijzingen om de betaling via overschrijving per bank te voldoen.*
 
* Uw bestelling wordt verzonden nadat we uw betaling hebben ontvangen.
De betaling loopt via onze betalingsprovider Sisow. Zo kunnen wij u een 100% veilige betaling garanderen.

2
Wordt de bestelling bij iedere betaalmogelijkheid even snel geleverd?
Nee, het snelst gaat via iDEAL betaling, wanneer de producten voorradig zijn worden die meestal dezelfde (werk)dag verzonden. PayPal betalingen worden ook dezelfde (werk)dag verzonden. Afhalen kan op afspraak. Bij vooruitbetaling kan de verzending 2 of 3 dagen langer duren.

3
Hoe werkt betalen middels overschrijving?
U betaalt via uw eigen bank, internetbankieren of via een overschrijving naar onze bank. In de bevestigings e-mail staan de betaalgegevens. Na ontvangst van uw betaling wordt de bestelling zo spoedig mogelijk verzonden.

 

Bezorgen      


1
Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?
De bezorgkosten bedragen per bestelling € 6,95.
Afhankelijk van gewicht en/of afmeting kan er een lager bedrag voor bezorgkosten worden berekend, vanaf € 0,78 t/m € 4,95
Vanaf een bestelbedrag vanaf € 60,00 nemen wij de bezorgkosten in Nederland voor onze rekening.

2
Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?
Uw bestelling wordt na afronding van de betaling meestal de volgende dag bezorgd. Wij verzenden via PostNL. Op zondag worden er geen bestellingen bezorgd.

3
Hoe zie ik of een product op voorraad is?
De levertijd staat op de product pagina vermeld. Als het product niet op voorraad is krijgt u een extra melding met de verwachte levertijd in het winkelwagen scherm.

4
Wat gebeurt er wanneer ik meerdere producten bestel met verschillende levertijden?
Wij wachten tot de bestelling compleet is, zodat wij deze in één keer aan u kunnen verzenden. Wilt u een product liever eerder ontvangen, plaats dan twee afzonderlijke bestellingen. Let op, gratis verzending vanaf € 60,00 Of neem contact op met de klantenservice.

5
Wie levert mijn bestelling?
Alle leveringen vinden plaats via MyParcel, PostNL bezorgt de bestellingen, dit gebeurt van maandag t/m zaterdag. U ontvangt een Track&Trace code.

6
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?
Bent u niet thuis als PostNL uw pakket probeert te bezorgen? Dan zal de bezorger het proberen af te leveren bij uw directe buren. Lukt ook dit niet? Dan laat onze bezorger een bericht voor u achter. Hierop vindt u een ‘niet-thuis-code’: met deze code kunt u dezelfde dag tot 22.00 uur aangeven waar u het pakket bij de tweede keer wilt laten bezorgen.

7
Kan ik een bezorgafspraak maken?
Na de eerste bezorgpoging kunt u via de 'niet-thuis-code' dezelfde dag tot 22.00 uur aangeven waar u het pakket bij de tweede keer wilt laten bezorgen.
U heeft de keuze uit één van de volgende opties:
Bezorging op een andere dag (tot 6 dagen vooruit te plannen).
Op dinsdag- of donderdagavond bij je thuis* tussen 18.00 en 21.30 uur (1,95 euro).
Bij één van de 2.600 PostNL locaties door heel Nederland. U haalt uw zending vanaf 15.00 uur de volgende dag op.
Bij één van de 400 geselecteerde PostNL locaties waar u het pakket vanaf 8.30 uur de volgende dag ophaalt (1,95 euro).
Op een ander adres* binnen Nederland, bijvoorbeeld bij familie, vrienden of uw werk. Ook hier kunt u tot 6 dagen vooruit plannen (1,95 euro).
In de Pakketautomaat op een aantal grote NS-stations en Schiphol Plaza.
*Uitgezonderd enkele postcodegebieden

 

Retourneren      


1
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Ja, u kunt uw aankoop binnen 14 dagen na ontvangst aan ons retour sturen. In deze periode kunt  de bestelling ongebruikt, onbeschadigd en compleet in de originele verpakking terugsturen. U dient wel vooraf contact op te nemen met de klantenservice over de te volgen procedure. Niet alle producten komen voor retourzending in aanmerking, denk hierbij aan producten van hygiënische aard, of producten die speciaal op bestelling zijn gefabriceerd of besteld. Neem bij twijfel contact op met de klantenservice.

2
Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?
Tenzijn anders overeengekomen (bijvoorbeeld bij gebreken) zijn de kosten voor het retourneren voor uw eigen rekening.

3
Mag ik mijn bestelling ten allen tijde retour sturen?
U heeft het recht uw bestelling binnen veertien dagen te retourneren. Het recht op restitutie vervalt na veertien werkdagen, waarna de garantieperiode in werking treedt.

4
Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?
Wanneer u een product retour stuurt ontvangt u een bevestiging wanneer deze ontvangen is en in behandeling genomen wordt. Binnen twee weken wordt uw geld teruggestort of ontvangt u een nieuw product. Om uw retour zo snel mogelijk te verwerken is het noodzakelijk dat de door de klantenservice aangegeven procedure wordt gevolgd.

5
Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?
Neem contact op met de klantenservice dan proberen wij u verder te helpen.

 

  • logo-1
  • logo-midden
  • logo rechts

Gastenboek

  • 09-03-2017 - De spray met acarex test besteld. Schrok wel van...  lees meer
  • 01-03-2017 - Leuk cadeau voor mijn baas gekocht.
    Deed precies aan mijn verwachting.

    -goede...  lees meer
  • 15-11-2016 - Een orthoflex nek steun kussen besteld. Ik sliep al lange...  lees meer
Plaats een bericht

Verzenden en betalen

 AfterPay

Aanbieding

Keurmerk

webwinkelkeur

 

© 2015 - 2018 Woonleefslaap.nl producten voor een gezonde nachtrust en meer | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel